Aby se neminula účinkem

Než jste si ji objednali, tak jste věnovali potřebnou dobu tomu, abyste pořádně promysleli, jak by měla vaše reklamní vlajka vypadat. Aby totiž řádně posloužila svému účelu, tedy propagaci, jak již její název napovídá, tak jste na ni nemohli nechat natisknout jen tak ledasco, protože by se vám mohlo stát, že byste tak propásli svou šanci na vytoužený efekt, který jste si od ní slibovali.

Jednoduchá, ale úderná grafika

Šlo vám tedy především o to, vymyslet co nejjednodušší grafické provedení, které na první pohled upoutá pozornost okolo jdoucích lidí, a které svou jednoduchostí zároveň řekne vše potřebné, což je hlavně to, co jste za firmu a co nabízíte. Nakonec tedy zvítězilo vaše logo a jednoduché vtipné heslo a byla to dobrá volba, neboť již na prvním veletrhu si ho dost lidí zapamatovalo.